...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

من با تو خوشبختم ...


من خــــــــــوشبخــــت ترینم ..

 

چـــون تــــــــو رو دارم ..

 

تــــــویی که ..

 

حتـــــی فکر کردن بهت ..

 

قلبمـــــو گرم میکـــــنه ..

 

تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ..

 

هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم

 

محبوب ِ قلبـــــم ..

 

دوستــــــت دارم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه.. شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:42

اقیانوس هم که باشم

بی تو

آرام نیستم

باور کن !!!

اگر موهایت نبود
باد را
چگونه نقاشی می کردم؟

مهدیه.. شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:26

گــــــــاه می توانــــــــ تمامـــــــــ زندگیــــــ را در اغوشـــــــــ گرفتــــــــ

اگــــــــــــــــــ ــــ ــ ـــــــــــــــــر

تمامـــــــ زندگیتـــــــــــــ یکـــــــ نفــــــ ــــ ـــــــر باشـــــــــــــد..
زندگی من...دوستت دارم...

منم همینجور...
دوستت دارم خیلی خیلی زیاد هستی من خیلی خیلی زیاد عشق من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد