...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

کسی را دارم ...

کسی را دارم ..

که انقدر برایم کسی هست که

نگاهم دنبال کسی نیست

این را هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر

کسی به چشمانم نمی آید

" هرگز "


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:34

مثل همیشه عالی...
عکسش چ بامزس...

قوبونت بشم خواهش ها میشود تصدقت بشم زندگی من عمر من جوون من...

مهدیه.. شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:32

وقتی میخندی انعکاس لبخندت می افتد در آسمان

صدایت نیز همان صدای پاک بهار است که به گوش می رسد

سفر به حوالی تو چه حس خوبیست... ای خنده ی عشـــــق

تو با من باش !
من دست همه ی اتفاق ها را می گیرم
که نیفتد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد