...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

حس دوست داشتن ...


سلامتـے ڪـسـے ڪــﮧ...

 

میدونـﮧ اعصـــاب ندارے..!

 

میدونـﮧ حوصـــلـﮧ ندارے..!

 

میدونـﮧ بهـونـﮧ میگیـرے بـے دلیل..!

 

امــا بـازمـ میگـﮧ:

 

هنـوزمـ مثـل روز اول میخــــوامت...!!

 

تُـو یـڪــےیـﮧ دونـﮧ منـے ♥

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه.. شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:02

دووووووووستتتتتتتتتتتت
دااااااااااااااارممممممممم عشق اولو آخرمن........

منم دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتت داااااااااااااااااااااااااااااااااااارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عشق تمام زندگی من هستی من عمر من روح من

مهدیه.. شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:40

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست ...

برای تویی که احسا سم از آن وجود نازنین توست ...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی...

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است...

برای تویی که قلبت پـا ک است ...

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است...
همه دوستت دارمهایم برای تو عشق من?؟**~~

خیلی قشنگه مثل همیشه عالیه عالی...
قربونت بشم الهی هستی من...

مهدیه.. شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:17

بعضی وقتا هست که دوس داری کنارت باشه…
محکم بغلت کنه…
بذاره اشک بریزی راحت شی….
بعد آروم تو گوشت بگه: ” دیوونه من که باهاتم “

دقیقن زدی به هدف قربونت بشم...
دقیقن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد