...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

خوشبختی ...


خوشبختی

یعنی: من + تو

من،تو، قربون صدقه رفتنا 

من،تو، حسودی کردنا 

من،تو، اخم کردنا 

من،تو، دیوونه بازی 

من،تو، لوس بازی 

من،تو، دعوا 

من،تو، قهر 

من،تو،آشتی 

خوشبختی

یعنی:

مـــــــــــــــــــــــن تـــــــــــــورودارم عشق من ..❤..

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه.. شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:45

عشق یعنی...
حتی از راه دور هم
وقتی بهت فکر میکنم ...
دلم قرص میشه که هستی
آروم میشم ..

الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد