...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

شکر خدایی ...


شکرخدایی که تورابرای من

     ومن را برای توآفرید

          آغوشت را مأوای آرامشم قرارداد

               وضربان قلبت را صدای لالایی شبانه ام

                    شکرخدایی که عشقت را درقلبم شعله ورکرد

                         ویادت را درخاطرم همیشه زیبا نمود

                              شکرخدایی که مرا ازعطرتنت مست کرد

                         تادرآسمان زندگی با یاد تو عاشقانه پروازکنم

                    شکرخدایی که برای رسیدن به آرامش

               چشمانت را به من هدیه کرد   

          ودردوری و دلتنگی تنها مرهم

     دل آشفته ام را صدای توقرارداد

شکرخدایی که عشق تورا دردلم قرارداد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه.... یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:48

مـــــن

به عشق تو صبح ها چشم باز میکنم

به عشق تو نفس میکشم

به عشق تو راه میـــــــروم

به عشق و با یاد تو شب ها به خواب میروم

به عشق تو زنـــــــده ام ...

مــــن

بی تــــو و عشـــــقت ..

هیــــــچـم .. هیــــــچ ...
خیلی قشنگ بوود....

درشادی ، درغم
درسرخوشی ، درخستگی
در..................همه حال تورا امتحان کردم
همیشه طعم عشق میدهی
شیرین و خواستنی

خداروشکر که دوست داشتی عشق من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد