...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوری تــــــــو ...


همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب

غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه.. یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:53

نـــزدیک ترین

آدم به تـــو اون کســـی اســـت که ...

از دورتـــرین فاصلـــه ها همیشـــه به فـــکرتــــــــه ...
 
مثل من ک همیشه ب یادتم...ب فکرتم...

من دلم میخواهد ‎
باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎
برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎
مست ازاین عشق ‎
خیره به چشمانم ‎
دستانم را بگیری‎
و بابوسه ای ‎
شعری تازه برلبانم بسرایی‎
من دلم میخواهد ‎
من باشم و توباشی و عشق ‎
ودیگرهیچ‎



منم همینجور زندگی من...

مهدیه.. یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:50

نه در آغوشت گرفته ام ،نه تو رابوسیده ام

نه حتی موهایت را نوازش کرده ام

اما

ببین چگونه برایت عاشقانه مینویسم....
دوستت دارم...-?؟

دیگرازدنیا هیچ نمیخواهم
وقتی تو مرا میخواهی

منم دوست دارم اونم خیلی زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد