...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

سلطان قلبم ...

طلسم خواهم کرد قلبت را

باوردهای عاشقانه ام

 

می خواهم تصاحب کنم تمام قلبت را

وحکومت کنم برتمام احساست

همانگونه که تو

سالهاست

سلطان قلب عاشقم شده ای


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه... چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:12

خییلییی قشنگ بوود...خییلیی...

خداروشکر ک خوشت اومد عشق من...

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عشق من...

مهدیه... چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:38

هرچند تنهایی را دوست ندارم
اما دوست دارم در قلب تو
تنها باشم
تنـــهای تنـــها . . .

خوش قدمی برایم
با بودنت همه چیزعالیست‎
امروز نیستی‎
اززمین و آسمان خدا بلا می بارد

مهدیه... چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:21

ﺍﮔــــﻪ ﻗـــﺮﺍﺭﻩ ...
ﯾـــﻪ ﭼـــﯿـــﺰﯼ ﺍﺯ ﺍﯾــﻦ ﺩﻧـــﯿــﺎ
ﻣـــﺎﻝ ﻣــﻦ ﺑﺎﺷــــﻪ ...
ﺩﻭﺳــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻓـــﻘــﻂ ﻗـــﻠــــﺐ

همه هستند جز*تو*
ومن دیوانه وارتورا می جویم‎
مگرنمیدانی
توبرای من ‎همه کسی‎

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد