...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستت دارم به امتداد زندگی ...

دوستت دارم 



هــمیــن ؛

ایــن نــه قـابــل محـــاســبـه اسـت

نــه قــابــل شـمــارش ،

حـتــی نـمـی تـوانـی مـیــزانــش را تـخــمـیـن بــزنــی !

بــی انتـهــاســت

تــا وقـتــی هسـتـم

تـا وقـتــی هـسـتـی ،

هـســت بـه امـتــداد زنــدگــی . .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:52

✏ عشق من...
بیا
ﭼﻬﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ
ﺣﺮﻑ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺰﻧﯿﻢ
....

.ﻣــَــــــــﻦ
.ﻋـــــﺠـــﯿــــــﺐ
.ﺩﻭﺳــــــــﺘـــﺖ
.ﺩﺍﺭﻡ.......
همین...

ماله من نباشـــــــــــــــی؟؟؟؟

هیــــــــــــــــــــــــس

تو ماله منی ...

همین

باره اخرت باشه که میخوای زندگیمو ازم بگیری!!!!



تو فقط فقط فقط مال منی...

مهدیه... دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:44

✏ عشق من....
بیا
ﭼﻬﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ
ﺣﺮﻑ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺰﻧﯿﻢ
....

.ﻣــَــــــــﻦ

غم خانه عشق تو به رضوان ندهم ، یک خار تو را به صد گلستان ندهم

تو معدن عشق آرزوهای منی ، من کفر تو را به گنج ایمان ندهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد