...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بیمارم...

بیمارم

وهیچ مرهمی نیست

کاش بیایی

پرستارم شوی

که نوش داروی این تن تب دار

حضورتوست‎‎


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:00

گفتند «دوستت دارم» چند بخشه ؟
گفتم : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !
«یه دنیاست».
دوستت دارم دنیای من....

هستی به دلم، به دل ک نه ،
در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی

منم خیلیل دوســــــــــــــــــــتت دارم نفسم...
خـــــــــــــیــــــــــــــلـــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد