...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوســــــــتتــــــ ـــــ دارم ...

چه حس خوبی دارد دوستت دارم هایت
وقتی صدایت میپیچد دروجودم
چه حال خوشی دارم بایادت
وقتی آشوب بپا میکند درقلبم
چه طعم شیرینی دارد بوسه هایت
وقتی غرق میشوند درلبهایم
همه چیز باتو عالی است

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:23

تخته سیاه قلب من پر از نوشته های توست
نیمکت چوبی دلم واسه همیشه جای توست...

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست . . .



خیلی خیلی دوستت دارم عشقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد