...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

هوای بی تو...

هوایت که به سرم می زند ، دیگر در هیچ هوایی،

نمی توانم نفس بکشم! عجب نفس گیر است

هوای بــی تــــــــــــــو
 ...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:46

چی می تونه از این لذت بخش تر باشه



صبح که از خواب بیدار می شی



این SMS رو از کسی که دوسش داری ببینی



.

.

.

صبح بخیر عشق زندگی من ...

خیلی خیلی دوستت دارم عشق من نفسم...

آرام میگیرم وقتی دست هایت را “آرام” میگیرم...

منم دوستت دارم عشق من...خییییلیییی
ببخش بابت دیرجواب دادنام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد