...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عشق ...

عشق

چیز عجیبــی است

وقتــی از مـَن

دیکتاتوری مـی سازد، زود رنج

که تنها تـــــــو را

انحصاری مــی خواهد

از تــــــــــو

نازک دلــی

که اشک مرا

تاب نمــی آورد

عشق

چیز عجیبــی نیست

شاید

اما من و تو

عجیب عاشق همدیگر شده ایم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:28

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی
دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی
حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است
که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی...
دوستتت دارم محمدم...عشق من...

امروزم با توعالی است‎
لبریز است از
عاشقانه ها‎
دوستت دارمها‎
بوسه ها‎
امروزم را دوست دارم‎
به امید فردا نخواهم ماند‎
سهمم را ازعشق توهمین امروز خواهم گرفت‎
آن هنگام که باد‎
بوی عطر تنت را برایم هدیه می آورد‎
و من مست و خراب پر از ناز و نیاز‎
برایت ازعشق می سرایم‎
از انتظاری که هر روز دیوانه میکند روحم را‎
ازعشقی که هرروز می سوزاند تنم را‎
وازمهری که هر روز پرمیکند قلبم را‎
امروز همین امروز سهمم را ازعشق تومیگیرم‎
به امید فردا نخواهم ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد