...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بودنت...

هوا را هر چقدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی

مثل تو

هر چقدر که باشی ، باز هم باید باشی

می فهمی چه میگویم ؟

بودنت مهم است !


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:43

دلم که میگیرد تنها یه آغوش گرم تو پناه میبرم


چه کنم دلم جز تو کسی را نمیخواهد


تمام تنهایی من سهم تو شده


تو بری من میمانم و دل تنهاتر از خودم


هرگز نرو

خیلی دوست دارم عمرم...

تــــــــو که باشی !

من هستم! خوب، روان، آرام...

تــــــو که باشی!

لبریز میشوم... از زندگی، شور، نشاط...

تـــــــــو که باشی !

تنهاییم بی معنی ست ! یادم میرود...

شاید ندانی!!

اما!

تــــــو که باشی!

هستی ... و همین مرا بس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد