...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عشق من...

عشق من 
نامه ام را ادر اینجا برایت زمزمه میکنم 
باد مرا همراهی میکند و قاصدکم را به دیدارت رهسپار میسازد ...
من ...زیباترین عاشقانه ام را 
با عشق 
با احساسم 
برای تو 
با قایقی از جنس باد میفرستم 
در ساحل منتظر باش 
زیرا امواج قایق حاوی عاشقانه ام را برایت خواهند اورد 
شاهزاده ای من 
دوستت دارم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:01

دختر است دیگر...

گاهی دلش میخواهد بهانه های الکی بگیرد به هوای آغـــــــوش تو...

شانه های تو...

که بعد تو آرام خیلی آرام در گوشش زمزمه کنی ...

ببین من عاشقتم...خب؟؟؟؟

دوستت دارم بدجور...

بله دیگه...
دختر است دیگر...!!
حالا بذار موقش برسه...
دوستت دارم عشق من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد